نحوه ثبت نام ­در بخش‌های مختلف کنفرانس:

عضویت در سایت

راهنمای ثبت‌نام در کنفرانس

راهنمای ثبت‌نام در کارگاههای آموزشی‌‌

راهنمای درخواست غرفه در نمایشگاه

پرداخت هزینه

 


 

عضویت در سایت

ثبت‌نام در کلیه بخش‌های کنفرانس، از طریق وب سایت انجام می‌شود. ابتدا باید درسایت عضو شوید. برای این کار به قسمت عضویت در سابت در صفحه اول مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه، یک نام کاربری و کلمه عبور نیز انتخاب می‌کنید. پس از تکمیل عضویت، با داشتن نام کاربری و کلمه عبور، به بخش‌های مختلف مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

عضویت به دو صورت انجام می‌شود:

1. عضویت حقیقی

2. عضویت حقوقی

عضویت حقیقی مربوط به افرادی است که به طور شخصی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند. این افراد می‌توانند در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایند.

عضویت حقوقی مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. با این گونه عضویت، قابلیت ثبت‌نام گروهی (ثبت‌نام بیش از یک نفر تحت نام یک شرکت یا سازمان) فعال می‌شود. همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها برای شرکت در نمایشگاه تخصصی، می‌بایستی از عضویت حقوقی استفاده نمایند.

نکته مهم:

  • برای انجام ثبت نام گروهی، می بایستی هر یک از افراد ثبت نام شونده در قسمت عضویت، به طور حقیقی عضو سایت شوند. سپس فرد ثبت نام کننده حقوقی، با وارد کردن ایمیل این افراد، می تواند آنها را در کنفرانس ثبت نام کند.

 

راهنمای ثبت نام در کنفرانس

پس از تکمیل عضویت در وب سایت کنفرانس، با مراجعه به این صفحه می‌توانید در کنفرانس ثبت‌نام کنید، می‌توانید در نشست‌های ارائه مقالات، سخنرانی‌های کلیدی و تعدادی از کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایید.

هزینه ثبتنام:

این هزینه شامل موارد ذیل می­باشد:

  • حضور در کلیه نشستهای ارائه مقاله
  • حضور در سخنرانیهای علمی و کلیدی
  • حضور در تعدادی از کارگاههای آموزشی
  • پذیرایی­های میان وعده و ناهار
  • بازدید از نمایشگاه جانبی
  • دریافت کتاب خلاصه مقالات
  • دریافت لوح فشرده همایش شامل اصل مقالات
  • دریافت بسته کنفرانس و هدایا

نکات مهم:

  • سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها و دانشگاه‌ها با ثبت‌نام گروهی پنج نفر یا بیشتر از اعضای خود می‌توانند از 15 درصد تخفیف برخوردار شوند.
  • اعضای انجمن های علمی (مرتبط) متالورژی، مکانیک و ساخت و تولید، در صورت ارائه کارت عضویت معتبر از 10 در صد تخفیف برخوردار خواهند بود.
  • شرکت‌کنندگان در صورت تمایل به انصراف از حضور در کنفرانس، باید حداقل 20 روز قبل از برگزاری مراتب را به صورت کتبی به دبیرخانه کنفرانس اعلام کنند. دبیرخانه تنها در صورت دریافت نامه انصراف در موعد مقرر قادر به عودت 80٪ مبلغ پرداختی خواهد بود.
  • دانشجویان محترم می بایستی تصویر کارت دانشجویی معتبر خود را به در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

 


 

راهنمای ثبت نام در کارگاه های آموزشی

متقاضیان شرکت در کارگاه های آموزشی برای شرکت در هر یک از کارگاههای کنفرانس می بایست پس از ثبت نام در کنفرانس به این صفحه مراجعه نموده و کارگاه های مورد نظر را انتخاب نمایند. لیست کامل کارگاه های آموزشی به همراه سرفصل ها، استاد ارائه دهنده و نکات دیگر را می توان در این صفحه مشاهده کرد.

نکات مهم:

  • ظرفیت کارگاه های آموزشی، محدود است. لذا پس از ثبت نام در کنفرانس، کارگاه های مورد نظر خود را سریعاً انتخاب نموده و در صورت تمایل برای ثبت نام در بقیه عناوین کارگاه ها نیز به تعداد و ظرفیت ثبت نامی توجه بفرمایید.
  • کارگاه‎ها به محض پر شدن ظرفیت، بسته خواهد شد.

 


 

راهنمای درخواست غرفه در نمایشگاه

 

1. برای خرید غرفه در نمایشگاه شکل دهی فلزات و مواد ایران ابتدا می‌بایست به طور حقوقی در سایت عضو شوید.

2. پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، با مراجعه به قسمت ثبت نام در نمایشگاه در منوی ثبت نام، شما می‌توانید نقشه ابتدایی فضای نمایشگاه را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز خود غرفه های 9 و 12 مترمربعی را انتخاب کنید.

3. اگر فضای مورد نیاز شما از 12 متر مربع بیشتر باشد می توانید با خرید دو یا چند غرفه 9 یا 12 متری که در کنار یکدیگر واقع شده اند، فضای مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورتی که فضای مورد نظر شما با توجه به نوع غرفه های نمایشگاه قابل حصول نباشد می توانید به صورت حضوری نسبت به مذاکره در رابطه با فضای مورد نظر اقدام نمایید.

4. غرفه های پیش ساخته، با تجهیزات متعارف در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. تجهیزات متعارف شامل پانل بندی اطراف، موکت کف، کتبه نویسی، یک عدد پریز برق، روشنایی، 1 عدد میز و 2 عدد صندلی به ازاء هر 12 مترمربع میباشد.

5. هزینه مشارکت بر اساس فضای رزرو شده باید حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از ثبت نام اینترنتی پرداخت گردد (برای اطلاع از نحوه پرداخت هزینه، به انتهای همین صفحه مراجعه کنید).

6. درصورت عدم واریز به موقع هزینه غرفه انتخاب شده (3 روز پس از ثبت نام اینترنتی)، دبیرخانه کنفرانس میتواند رزرواسیون غرفه را ابطال و مکان رزرو شده را به عنوان غرفه آزاد در اختیار سایر متقاضیان قرار دهد.

7. متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام در نمایشگاه نشده اند می باید درخواست مشارکت خود را کتباً به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند تا درصورت انصراف یا حذف هریک از واحدهای ثبت نا م شده، به ترتیب اولویت زمانی ارسال درخواستها با ایشان تماس حاصل و نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.

8. درخواست اعمال هر گونه تغییری در مندرجات فرم ثبت نام یا سایر فرمها، تنها بصورت مکتوب توسط شرکت کننده امکانپذیر خواهد بود.

9. برای اطلاع از قیمت غرفه های نمایشگاه از طریق منوی برنامه ها، گزینه نمایشگاه را انتخاب کنید.

برای دریافت فرم ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاع از مقررات و ضوابط شرکت در نمایشگاه، این فایل را مطالعه کنید.


 

پرداخت هزینه

پس از تکمیل ثبت‌نام در بخش‌های مختلف، می‌توانید صورتحساب کلیه موارد را به صورت یکجا دریافت و هزینه آن را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه ثبت‌نام به سه صورت انجام می‌شود:

1. پرداخت هزینه به حساب شماره 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف و بارگذاری تصویر رسید بانکی

2. صدور چک به حساب 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف، و ارسال آن به دبیرخانه و یا ستاد نمایشگاه کنفرانس

3. پرداخت آنلاین (موقتاً غیر فعال است)